Последователи

сряда, 6 март 2013 г.

За предстоящия празник

Днес следобед изведнъж ме осени мисълта, че трябва да се подготвя с картички за предстоящия празник, поне за госпожите в детската градина, които с много търпение и грижовност подготвят дъщеря ми за първи клас. Обикновено, когато започна да правя нещо с такъв кратък срок (т.е. днес трябваше да ги направя на всяка цена, защото утре цял ден съм на работа и просто няма кога) или отивам, гледам си материалите и се отказвам, решавайки, че няма да успея (тогава на помощ идва запаса ми от вече направени картички), или се мобилизирам и успявам в рамките на срока да направя нещото. Този път нещата се развиха по втория сценарий, просто защото запасът ми от картички съвсем се е минимизирал и се състои главно от картички за детски рождени дни и нищо подходящо за госпожи.

 За пръв правя две съвсем еднакви картички - дъщеря ми така предпочете, за да не се чуди коя картичка на коя госпожа да даде:

 И преди малко, самодоволно показах на съпруга ми картичките, които направих за госпожите, при което той ми зададе въпроса: 'А за леличката им?'. Дотук с моето задоволство, че за утре ще ми остане само купуването на букети.
Очевидно утре, след работа, ще се прави и отделна картичка за леличката.

5 коментара:

Veselina каза...

Чудесни, много свежи и красиви картички, Вале! Задължително да има за леличката, за да не изпаднеш в моето положение от миналата година. Двете ми картички бяха дадени не на двете госпожи, а на госпожата и лелката, които били първа смяна. Бях решила за леличките/нашите са две/да купя само цветя, защото не разполагах с време, точно като теб! Както и да е, оправихме недоразумението и вече си имам едно на ум!

Маги каза...

Ау, хвана ме срам, че не съм се сетила за картички на госпожите. Емо си е в къщи тази седмица, но и да не беше нямаше да ми дойде на ум.
Твоите са много хубави, Вале!

Miss Emerald каза...

Вале, разкошни са! Обожавам рози, а когато са поднесени по толкова красив и нежен начин, трудно им устоявам.

Didi Georgieva каза...

Поздравления за картичките и за мъжът ти!Много се радвам ,че някой се е сетил и за леличките ,защото те май винаги остават на заден план.Много е кофти когато има за госпожите а за лелята не. Усилията и грижите които полагат са еднакви повярвай ми.А ако работиш в детска ясла като мен дори бих казала че лелята заслужава много повече.Мисля ,че ще са много доволни и щастливи защото подарачетата са страхотни.

Being shMe каза...

Разкош в розово. Щастливи госпожи и леля. Щастлива Валя, че има такъв грижовен мъж. Страхотни са, браво :)ххх