Последователи

понеделник, 31 декември 2012 г.

My favourite five



Здравейте момичета в този последен ден от годината, в която всички са в трескава подготовка за вечерта, в която ще посрещнем новата година с надежда тя да е по-добра, по-благополучна, по-щастлива. Реших да се включа и аз в проекта на debby и да си избера 5 любими проекта от тези, които направих през изминалата година. Изборът наистина е труден, но аз с решителна ръка избрах ето тези, започвайки от най-новите:-)

Последните, които правих и ми станаха любими са тези картички за 2 рожденички през декевмри:
 
Малко по-рано през декевмври направих тези пликове за сватбени парични подаръци:
 
Този smashbook албум за нашето пътуване също е сред любимите ми:

 
Следва този тефтер за рецепти:
 
 Тази година направих и няколко скрапбук странички и една от любимите ми е тази:


 


 Бих добавила още най-малко толкова, но нали класацията е за моите любими 5 проекта, се ограничавам дотук.
Желая ви новата година да ви протече така, както всеки от вас си пожелае и да ви донесе това, от което всеки има нужда - топлина и радост в семйството, щастие в любовта, късмет в най-важните ви начинания и много здраве, за да може пълноценно да се радвате на всичко това, което ви се случи през 2013 г.


6 коментара:

Katya Kovacheva каза...

Прекрасен топ 5, Вале! Сътворила си наистина уникални неща! Пожелавам ти 2013 да е също толкова продуктивна, много успешна, изпълнена със здраве, любов и споделени емоции!

Toni каза...

И аз съм на това мнение. Дори успя да ме вдъхновиш да направя и свой топ 5. Успешна Нова Година!

Маги каза...

Весело посрещане и на вас Вале! Нека НГ е по-добра от старата и да ви носи повече усмивки! Чудесен избор за топ 5! :)

dani's cards каза...

Честита Нова Година Вале!
Пожелания за много щастие,късмет и вдъхновение! Моят фаворит води класацията! ;-)

Plamnito каза...

Честита нова година, Валя! Сигурна съм, че има ще много по 5, които би добавила, защото годината ти беше наистина много творческа и изпълнена с прецизност и емоции в любимото хоби!

Mila каза...

Честита Нова година, Валя!
С пожелания за много здраве и любов за теб и всички близки до сърцето ти хора! И разбира се година пълна с много вдъхновение и усмивки!